Pięć słów o wypożyczalniach

Przykra operacja kolana to już przeszłość. Teraz kolejne dni unieruchomienia. Można powiedzieć to,c o najgorsze są już za mną, ale przede mną kilkutygodniowa rekonwalescencja.

Jestem obardzo aktywnym człowiekiem i prawie całodniowe wylegiwanie się w łóżku bardzo mnie męczyło. Chirurg jednak nie pozwolił mi używać operowanej nogi, dlatego też wymyśliłam, że mógłby się przydać wózek inwalidzki. Okazało się, że na jakiś okres czasu można taki wózek wypożyczyć.

Nie jest to wcale kosztowne. To dobra inicjatywa, zwłaszcza, że z reguły potrzebujemy wózka inwalidzkiego na niedługi okres czasu, a nie na całe życie, dlatego nie warto go kupować. Dowiedziałam się również, że możemy wypożyczać tzw. wózki aktywne, które pomagają niepełnosprawnym uprawiać każdy rodzaj sportu.

Jeżeli poszukujesz wiadomości na temat wypożyczania wózków inwalidzkich: PolySystem

Dodaj komentarz